.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خودداری حجاج مازندرانی از خرید در بازار‌های عربی
امام جمعه موقت ساری گفت:حجاج مازندرانی با توجه به اینکه امسال شعار حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد از کالا‌های بازار‌های عربی خریداری مکنند.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت مرکز مازندران در خطبه‌های این هفته مرکز مازندران با اشاره به آغاز مناسک حج تمتع ،گفت: قرار است امسال از ایران ۸۵ هزار زائر به مکه مشرف شوند که ۳ هزار نفر آن از مازندران عازم مکه مکرمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه این سفر معنوی است، افزود: حاجیان در بازار‌های مکه و مدینه حضور نیابند و این‌ها سفیران جمهوری اسلامی هستند و زرق و برق بازار‌ها آن‌ها را فریب ندهند.

امام جمعه موقت ساری گفت: با توجه به اینکه امسال شعار حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد از کالا‌های بازار‌های عربی خریداری نشوند بلکه در این مدتی که عازم خانه خدا هستند مشغول راز و نیاز باشند.

حجت‌الاسلام قاسمی با بیان اینکه چندماهی است وضعیت اقتصادی کشور به هم ریخته است و اقلامی که قیمت عادی داشت با گزاف‌گویی رئیس جمهور آمریکا به هم ریخت، افزود: اگر قرار است از این گذرگاه هولناک عبور کنیم مردم و مسؤولان باید به فرامین مقام معظم رهبری گوش فرا دهند.

وی گفت: خواسته ما از رئیس جمهور و کابینه دولت این است به فرامین مقام معظم رهبری گوش دهند و قیمت کالا‌ها را کاهش دهند و ملت توقع دارند دولتمردان حواس خود را جمع کنند.

امام جمعه موقت مرکز مازندران با بیان اینکه وقتی کسی دو تن سکه جمع کرد و یا واردات بی‌رویه خودرو داشته‌ایم مردم منتظر برخورد هستند تا مردم امیدوار باشند، افزود: کشور ما ناخدا دارد و ناخدای آن با خدا است دشمنان بدانند با ایران اسلامی در افتادن کار سختی است.

حجت‌الاسلام قاسمی گفت: دشمنان بدانند ملت ما زیربار حرف زور نمی‌رود و خودجوش بر ضداستکبار شعار می‌دهد.

وی ضمن در پیش بودن ولادت امام رضا (ع) ادامه داد: مومن را مومن نمی‌نامند مگر اینکه سنت خدا، پیغمبر و ائمه هدی در زندگی فردی و اجتماعی وجود داشته باشد.

وی درباره آتش‌سوزی مسجد جامع ساری گفت: شناسنامه ساری مسجد جامع است و تقاضا داریم هرچه سریع‌تر ساخته شود.

امام جمعه موقت مرکز مازندران در پایان درباره مراجعات مردمی به دفتر امام جمعه گفت: سالانه ۴۰ هزار ارباب رجوع داریم که ۹۰ درصد آن‌ها مشکلات مادی دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.865 seconds.